Vågigt



Jag hittade denna videon på en sminkblogg som jag brukar läsa och det är bloggaren Ellinorak som visar hur man kan få vågigt hår med plattång. Jag hatar att använda våffeltången som jag kallar den för det blir sällan bra på mig och det tar sjukt lång tid men inte med denna metoden med plattång! Jag testade imorse och det gick riktigt fort och var inte alls svårt. Jag fick jätte många komplimanger på jobbet för mitt hår idag hihi :] Jag är verkligen ingen morgonmänniska men jag fixar mig varje dag innan jobb men håret brukar jag oftast inte styla så mycket eftersom jag tycker att allt tar för lång tid men inte detta. Det tog mig 5-7 min för hela håret och jag avslutade med att lägga i osis dust it och tupperade lite vid hårbotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0