Make up




Två saker som jag ska köpa ifrån Make up store. Läppstift i en härlig rosa nude färg och ögonbrynspenna no.2. Jag använder en ögonbrynspenna just nu ifrån H&M men den är inte så jäkla bra och det kan man nog inte förvänta sig heller för det priset.

Idag har jag verkligen varit flitig och lagat två olika rätter när jag kom hem och jag har tvättat kläder och städat hela huset så nu kan jag relaxa med ett gott samvete. Jag gjorde en jättegod räksallad med fullkornspasta och en massa grönsaker :9 Jag fick hem mina zara byxor igår and i loooooooooove them. Visar bild när jag har haft på mig dom. Vädret är störigt det är för varmt för stövlar men för allt för riktiga vårskor tycker jag!

I lördag testade jag en massa olika rayban modeller och bestämde mig för ett par aviators såklart med spegelglas så snart är dom mina :} Min pojkväns mamma jobbar på Synsam så min samling med märkesbrillor blir bara större och större, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0