Köpt


Klick √








Klick √





Jag köpte dessa produkterna innan på min favorit hemsida Feelunique.com. Priserna är ju hundra ggr bättre än här i Sverige. Jag älskar lady million parfymen! Pappa har den i killversionen och den är riktigt god och tjejversionen var ju inte sämre direkt. Just nu sitter jag på jobbet och dricket te och surfar lite. Imorgon ska jag utbilda min ersättare här på jobbet och på tisdag ska jag sätta igång med mitt nya. Det ska bli riktigt skönt att göra något nytt och tjäna ännu bättre.


Idag efter jobb ska jag dra och träna. Jag har äntligen kommit igång igen och nu ska jag boka in en massa roliga pass speciellt Core passen som riktar in sig på kroppens mittpunkt det vill säga magen. Den ska jag satsa på riktigt hårt nu. Annars har det väl inte hänt så mycket nytt förutom att det äntligen är vår ute och folk har börjat bli glada igen :}


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbar du med?

2012-03-29 @ 16:32:06
Postat av: Eda

jag jobbat i receptionen på ett försäkringsbolag men nu ska jag jobba med mer sälj och admin på samma företag.

2012-03-29 @ 20:30:30
URL: http://edicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du berättade att du enbart studerat KY-utbildning. Även om de (ky) går ut med en massa information och "garanterar arbete" så är det väl inte riktigt så? Ni måste arbeta upp er till en tjänst medans universitetsutbildade får tjänsten direkt? Sedan är det "nivå-skillnad" på lönen också? Efter som uni väger tyngre än ky?



Jag själv studerar och håller på med mitt ex, arbete som handlar just om detta. Så det är därför jag undersöker lite. Så eftersom jag läser din blogg, ville jag passa på och fråga lite. Hehe!Kram

2012-03-30 @ 07:36:48
Postat av: Eda

Det beror ju såklart på vilken KY-utbildning man tar det finns ju en massa olika. Min syster gick KY för tandsköterska och fick jobb som detta direkt och även bra lön så nej det stämmer inte tycker jag. Sedan så gör man rätt så stora LIA projekt under sina studier som ger dom flesta jobb och bra meriter. Jag känner flera som har universitetsutbildningar som inte jobbar med det som dom har utbildning inom.



jag tycker inte att man kan säga att en som har KY-utbildning måste jobba upp sig mer än någon som har universitetsutbildning. Jag tror att alla arbetsgivare vill se vad man går för innan dom låter dig gå på dom mer tyngre arbetsuppgifterna osv.



Sedan är åldern en väldigt viktig faktor har jag märkt under min tid som jag har arbetat. Vi ungdomar får alltid sämre ingångslön än dom äldre eftersom dom oftast har mer erfarenhet.



Jag hade nog gjort om mitt val lite och valt en utbildning som inte är så bred som service management. Jag kanske satsar på ännu en i framtiden inom något annat vi får se. Kram

2012-03-30 @ 19:58:12
URL: http://edicas.blogg.se/
Postat av: Lilli

ky utb har inte samma grundkompetens som uni-utb. Klart man får jobba sig upp mer om man är ute efter samma tjänst som nån med uni-examen.

2012-04-04 @ 13:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0